czwartek, 10 marca 2011

Hej hej!

Jest to blog o latach 60-tych. Mam nadzieję , że wam się spodoba i że prowadzenie go sprawi mi przyjemność :)  Prawie 2 lata temu mój przyjaciel opowiedział mi o pewnym zespole- The Beatles. Z ciekawości posłuchałam parę piosenek. Tak mi się spodobali , że do dziś ich słucham i nie mogę przestać! Dzięki nim zaczęłam się fascynować tamtymi latami , muzyką , ludźmi , modą. Ubieram się i stylizuję na te lata niestety dużo ludzi twierdzi że jest to dziwne , ale na szczęście mam szczerych przyjaciół , którzy twierdzą inaczej :) Tak czy tak , chcę na tym blogu wprowadzić was w ten klimat i podzielić się moją pasją .Mam nadzieję , że was tym zaciekawię :)

3 komentarze:

  1. Blog zapowiada się bardzo ciekawie! Z niecierpliwością czekam na następny post, zaś wystrój tego bloga bardzo mi się podoba. Jest kolorowy, pozytywny. Poczułam się jak w latach 60! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, zapowiada się czadersko. ładny wystrój itd itd :D Rób posty rób posty!
    jestem głodna... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog fajny ale głownie tu pisze żeby się zareklamować ;D http://zwoleja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń